Followers

Borang Tempahan

Nama Penuh:
Email:
No. Telefon:
Alamat:
No. Code Barangan:
Cara Pembayaran:
Tempoh Bayaran:
This online form was provided by Freedback.
P/S: **Tunggu respon saya dalam tempoh 24jam. **Selepas mendapat respond dan barang telah di reserved kan, sila bayar dengan kadar segera. (Tempoh 2 hari shj). Kalau tiba-tiba tak jadi or ada apa2 masalah utk pembayaran, sila la inform ok. Jangan lah senyap aje. Sian kat saya & customer lain. Kerja sama anda sangatlah di hargai.

12 June 2011

Stock Clearance - 30% - 60% Discount

Assalammualaikum kepada para pelanggan Suzila Collection tersayang dan mereka-mereka yang masih tidak jemu-jemu bertanyakan stok baru. Maaf lah... rasa nya dah bertahun saya tak updated stok baru disebabkan kesebukkan saya dalam proses menimba ilmu. Sekarang dah free sekit, hopefully boleh la aktif kembali. (^__^)

Bagi mengembalikan kehangatan Boutique Suzila Collection ni, saya mula kan dengan mengClear'an stok-stok lama saya. Kalau ada siapa-siapa yang masih mencari design selendang & tudung yang dah dikeluarkan 1 tahun lepas boleh la tengok kat sini yerh. Kebanyakkan harga tu telah diberi diskaun hampir 50%. So jangan lepas kan peluang yerh !!!!


Selendang Kain Jorjet (Diamond)
Harga Asal : RM18, Selepas Diskaun : RM10/helai

Available
: sb2 (ungu pekat), sb8 (biru laut), sb9 (oren), sb11 (hijau tua), sb13 (coklat gelap), sb14 (coklat lembut), sb15 (coklat biasa)



Selendang Sari (Exclusive)
Harga Asal : RM15, Selepas Diskaun : RM10/helai

Available : sa1 (Biru Tua), sa4 (Biru Laut), sa5 (putih), sa12 (hijau pucuk pisang), sa13 (hijau tua), sa15 (kelabu)



Selendang Ciffon
Harga Asal : RM12, Selepas Diskaun : RM7/helai atau RM10/2helai

Available : Setiap satu design hanya tinggal 1 pcs.




Stock Clearance sampai kat sini jee....... Jom usya dari atas balik !!!!!